Fraser Island tot Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maud Stallvord - WaarBenJij.nu Fraser Island tot Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maud Stallvord - WaarBenJij.nu

Fraser Island tot Sydney

Door: Maud en Marja

Blijf op de hoogte en volg Maud

23 Oktober 2009 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,
Daar zijn we weer, bedankt voor de vele reactie, het is echter niet altijd mogelijk te antwoorden, dus sorry.
Fraser Island was een prachtig tour met een klein avontuur, de 4wdbus stopte er mee nadat we over het 75 mile beach waren gereden tot aan ons lunchpunt. Wachten op nieuwe bus duurde 2 uur en daarna kwamen we nog vast te zitten in de zandwegen waardoor we de ferry misten. Uiteindelijk kwam er een catamaran om ons op te halen en waren we om 8 u in ons motel. Eigenlijk een appartement met een woonkamer, slaapkamer, badkamer,keuken en groot terras. We hebben hier heerlijk 3 dagen gebivakkeerd. Daarna door naar het zuiden via Surfers Paradise en daar gezwommen. Toen het binnenland in langs prachtige rustige 2baans wegen. Vaak zijn we de enige. Dooie kangaroes langs de weg. Weer terug naar de kust en in Woolgoolga in een cabin in een caravanpark 2 nachten doorgebracht en lekker relaxed aan het strand. Verder naar beneden bij Coffs Harbour en Port Macquarie hebben we walvissen gespot vlak onder de kust. Door via weer een prachtige binnenweg met afwisselend natuurlandschap naar Hunter Valley wineries. Viel tegen, groot en modern maar de wijnproeverij is lekker. Na een overnachting in de buurt de volgende dag door de Blue Mountains naar Katoomba en 2 nachten in Echo Point op 2 min lopen van de 3 Sisters. De sisters 's-avonds bij zonsondergang en de vanmorgen om 6.30 de zonsopgang gezien met de mist in de vallei. Werkelijk prachtig natuurschoon en zeer indrukwekkend. Zie verder het einde van het verhaal waar iets niet goed ging.
Hopelijk gaat dit wel goed. Foto's volgen de volgende keer.
Groetjes van
M&M

• 24 Oktober 2009 - 06:29

Cor:

Hoi Maud,

Zo te lezen kom je al aardig in de buurt van Sydney. Ga je daar ook nog een paar dagen heen?

• 26 Oktober 2009 - 06:25

Jannie:

Lieve Marja en Maud,

In Sydney is het de moeite waard om Leddy museum te bezoeken.
    Wat een mooie foto,s!!!Vooral die van marja in duikpak.
    Ik geniet van alle reisverhalen en kan zo toch een beetje meereizen!!!

Liefs,van Jannie

• 26 Oktober 2009 - 20:44

Marc En Joanne:

G'day mates!
    How are the sheila's going? Sounds good sofar.
    En in de stingersuits zien jullie er als echte moslima's uit.
    Ondertussen zitten we te lekkerbekken bij al die mooie verhalen en plaatjes. Sweet memories and so familiar. Gaaf ook hoe jullie al die beesten allemaal tegenkomen alsof je niet beter weet. Hier alles goed in herfstkleurend NL. We hebben nog een vraag over onze polis aan Maud maar die gaan we vooral niet stellen!
    Enjoy your trip & cheers.
    liefs, Joanne, Marc, Eva en Esmee

• 27 Oktober 2009 - 17:16

Ina:

Hello adventurous ladies,
    Helemaal indrukwekkend en fantatisch wat jullie zien en beleven. Ik krijg heel voorzichtig ook wat kriebels om e.e.a. in het echt te zien.Met regelmaat een pauze lijkt me geen overbodige luxe om dit allemaal nog een paar maanden vol te houden en in je op te nemen.
    Het weekje Oostenrijk was complete wintersport met een dik pak sneeuw. Cm. voor cm. het dal uit zonder winterbanden. Wel
    een tegenstelling met het weer bij jullie.
    Weer super mooie dagen gewenst met verrassende voorvallen !?
    Groetjes
    Ina

• 05 November 2009 - 13:47

Olly:

Hee hoi.
    Hebben julie dat slechte weer nr ons gestuurd? Tjonge tjonge,.. wat een nattigheid hier...Maaar eigenlijk ook weer lekker, want dan genieten we nóg meer van de heerlijke verhalen van jullie. Ik zet de kachel aan en ga bij de open haard met een wijntje van jullie dromen. houd nog effies vol jullie!!!!!!

Verslag uit: Australië, Sydney

Van Auckland naar Thames

29 November 2009

Alice Springs-Perth
Maud

Hallo alle vrienden, familie en kennissen. Op naar de volgende spannende reis. Op 7 december stappen we weer in het vliegtuig en vliegen naar Costa Rica. Tussen 8 december en 18 december gaan we weer met z'n tweetjes op pad in Costa Rica. Op 18 december sluiten we ons aan bij de groep van Baobab en vertrekken dan via de diverse natuurparken naar Panama. Na enkele dagen gaan we weer richting het noorden en dan naar Nicaragua. Dat we veel moois zullen zien is zeker. Of we tijd over hebben om jullie te informeren moeten we afwachten. Maar.....ik heb nu een laptop mee, dus we gaan het proberen en daarbij zullen we zekere ook mooie foto's laten zien. Nog even wat voorbereiding en dan gaan we er weer op uit.

Actief sinds 13 Aug. 2009