Java 2 - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Maud Stallvord - WaarBenJij.nu Java 2 - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Maud Stallvord - WaarBenJij.nu

Java 2

Door: De programmeur

Blijf op de hoogte en volg Maud

06 Mei 2015 | Indonesië, Malang

Vierentwintig keer excuses.
We waren niet dronken; het was wel erg laat op de avond (bij ons). Iedereen in het hotel sliep al! Ons verslag moest weg en toen bleef de verzendknop hangen. Ik wilde controleren en toen gaf de site aan dat hij Under Construction was. Er bleef ons niets anders over dan naar bed te gaan en een uurtje eerder vandaag op. (wekker op 6 uur)
Blij dat het verhaal wel verzonden is, maar we waren nog niet helemaal klaar, want de foto's moesten nog worden toegevoegd.

Daarom is nu de hele klus geklaard en kunnen wij onze reis vandaag vervolgen.

Met groet,
De programmeur

  • 06 Mei 2015 - 09:24

    Pamela:

    Je zegt wel dat je niet dronken was, maar daar geloof ik niets van. Ik ben een half uur bezig geweest al die mailtjes te verwijderen! Maar met liefde gedaan hoor. Computergedoe, ik begrijp het helemaal. Ik vond het zooo leuk dat ik je kon zien, heel gezellig

  • 06 Mei 2015 - 15:38

    Wil En Teus:

    Hallo Maud en Marja.

    Leuk om het reisverslag te lezen, en de foto's te zien.
    Wij wensen jullie nog een aantal leuke en gezellige weken daar.
    Groetjes van ons uit een regenachtig en winderig Nederland

  • 06 Mei 2015 - 18:33

    Jack Dekker:

    Hoi meiden,
    Java 1 is wel een stuk of twintig keer binnengekomen maar kon er geen één van openen.
    Java 2 is zojuist pas binnengekomen.
    Ik begrijp dat jullie het nog steeds erg naar je zin hebben, daarom : "blijven genieten en tot later".
    Liefs,
    Jack

  • 07 Mei 2015 - 15:23

    Guus Pel:

    Schaar me volledig achter de andere reacties,1 is echt wel genoeg en als de knop blijf hangen flink hard er op slaan.
    Heb wel je sms gehad maar kreeg drie keer antwoorden weer terug.
    Na 25 jaar geleden in Indonesie te zijn geweest weet ik niet meer in welk hotel ik ben geweest,
    raar he.
    De Bromo al gedaan,ik lees het wel, veel plezier.

    Gr Guus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maud

Hallo alle vrienden, familie en kennissen. Op naar de volgende spannende reis. Op 7 december stappen we weer in het vliegtuig en vliegen naar Costa Rica. Tussen 8 december en 18 december gaan we weer met z'n tweetjes op pad in Costa Rica. Op 18 december sluiten we ons aan bij de groep van Baobab en vertrekken dan via de diverse natuurparken naar Panama. Na enkele dagen gaan we weer richting het noorden en dan naar Nicaragua. Dat we veel moois zullen zien is zeker. Of we tijd over hebben om jullie te informeren moeten we afwachten. Maar.....ik heb nu een laptop mee, dus we gaan het proberen en daarbij zullen we zekere ook mooie foto's laten zien. Nog even wat voorbereiding en dan gaan we er weer op uit.

Actief sinds 13 Aug. 2009
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 55130

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2016 - 13 Oktober 2016

Go West

12 April 2015 - 02 Juni 2015

Eilandenrijk in de Grote Oceaan

07 December 2012 - 09 Januari 2013

Pura Vida !

24 Oktober 2010 - 23 November 2010

De big five en nog veel meer

17 September 2009 - 13 Januari 2010

Land van aboriginals en maori's

Landen bezocht: