Voorbereidingen - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Maud Stallvord - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Maud Stallvord - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Maud

Blijf op de hoogte en volg Maud

25 November 2012 | Nederland, Amstelveen

Hallo alle vrienden, familie en kennissen.

Nog even wat voorbereiding en dan gaan we er weer op uit.
Enne......leuk om van jullie berichtjes terug te ontvangen.
Mijn verjaardag, de kerstdagen, oud en nieuw: we vieren het in een warm land.
Lieve groet van Maud en Marja (M&M)

• 26 November 2012 - 10:01

Marc Ardaseer:

Hallo reis vriendinnen,

Wat leuk weer te lezen dat jullie bloed weer is gaan borrelen.....
    Dat is wederom een hele mooie tocht zeg.

Nog een kleine twee weken en dat gaan jullie alweer!
    Alles fijn met jullie en ook de gezondheid?

Bij ons gaat alles fijn z'n gangetje. Ik ben zakelijk een nieuwe samenwerking aangegaan en zal in 2013 ook werkzaam zijn in de dentale wereld. Nieuwe bedrijf heet www.tandartsindewolken.nl
    Helaas is Jacqueline nog zonder werk en dat duurt al even zo. Valt niet mee om als 45 jarige een neiuwe baan te vinden.
    Maar ze geeft de moed niet op....!

Heel veel pelzier toegewenst en we zien uit naar jullie mooie foto's en verslagen.

Lieve groet,

Jacq en Marc

• 26 November 2012 - 15:42

Björn:

Veel plezier dames en laat die mooie verhalen en foto's maar komen!

• 07 December 2012 - 18:17

Jack Dekker:

Dames, ik wens jullie hierbij een hele goede reis zonder narigheid of ongemakken.
    Jullie zijn experts in genieten, dat weet ik.
    Heel veel liefs uit het koude, besneeuwde Nederland!
    X
    Jack

• 11 December 2012 - 09:31

Ruud En Hetty Blom:

Hallo lieve buurvrouwen. Hoe was de heen reis? Is het goed weer daar. Hier is het koud en niet prettig. Voor de rest gaat alles hier naar wens , dus geen zorgen om jullie huis maken. Wij kijken er naar uit om het eerste reisverslag en eventuele foto's te zien. Lieve groeten van Het en Ruud. En voor ik het vergeet Maud van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Neem maar een extra neutje,

• 12 December 2012 - 09:49

Michael:

Hoi Maud,
    ## VAN HARTE GEFELICITEERD ##
    Jarig vandaag maar .....we weten niet waar je zit !!
    "en waar we van 12 december tot 18 december zitten weet ik nu nog niet. Gaan we uitpuzzelen als we daar zijn en horen jullie nog."
    Sorry maar we kunnen vanavond dus niet op je feestje komen.
    Volgend jaar houden we je vast en kom je niet weg op je verjaardag.
    PROOST en maak er een spannende dag van.
    Kus M&M

• 12 December 2012 - 10:28

Jack Dekker:

Hai Maud... Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en een dikke kus XXX
    In tegenstelling tot Michael weet ík wel waar jullie zitten: op Costa Rica, dus kom ik vanavond wél een lekker koel glaasje Pinã Colada op het terras drinken. De hele dag was het >30° heb ik begrepen, dan wil iets koels er wel in!
    @Michael: ik help je volgend jaar wel vasthouden...
    Lieve meiden: geniet met volle teugen van jullie (ongetwijfeld prachtige) reis!
    Liefs,
    Jack

• 12 December 2012 - 12:24

Heleen:

Lieve Maud, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Vanuit een koud Nederland wens ik je een gezellige en warme dag.
    Ik wens jullie een geweldig mooie reis en ben benieuwd naar de foto's. Veel plezier.
    Lieve groet van Heleen

Maud

Hallo alle vrienden, familie en kennissen. Op naar de volgende spannende reis. Op 7 december stappen we weer in het vliegtuig en vliegen naar Costa Rica. Tussen 8 december en 18 december gaan we weer met z'n tweetjes op pad in Costa Rica. Op 18 december sluiten we ons aan bij de groep van Baobab en vertrekken dan via de diverse natuurparken naar Panama. Na enkele dagen gaan we weer richting het noorden en dan naar Nicaragua. Dat we veel moois zullen zien is zeker. Of we tijd over hebben om jullie te informeren moeten we afwachten. Maar.....ik heb nu een laptop mee, dus we gaan het proberen en daarbij zullen we zekere ook mooie foto's laten zien. Nog even wat voorbereiding en dan gaan we er weer op uit.

Actief sinds 13 Aug. 2009