zambia - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Maud Stallvord - WaarBenJij.nu zambia - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Maud Stallvord - WaarBenJij.nu

zambia

Door: Maud en Marja

Blijf op de hoogte en volg Maud

26 Oktober 2010 | Zambia, Livingstone

Hallo allemaal,

Al twee dagen weg en nu al zoveel meegemaakt!

goede reis gehad en na aankomst direct 10 uur de bus in. Maar tussen het knikkebollen van de slaap door zagen we toch veel van het landschap. Na aankomst in de lodge doken we direct het zwembad in. vanmorgen om 7 uur op stap naar de Victoria watervallen. heel vroeg, want we gingen alles van boven af bekijken met een helicopter. Het was groots! En na het ontbijt nog een keertje erheen en alles te voet bekeken. groots. Maar wel een minpuntje: het zo heet: 37 graden en in de zon lijkt het wel 50. Nooit goed. Het is eindeloos hoor. En daarna? Nog was deze dag niet voorbij, want in de namiddag werden werden we opgehaald voor een tocht op de Zambezie. Tot nu toe hebben we al 3 van de big 5 gezien. Olifanten, nijlpaarden en buffels. Met een BBA op de boot. Enne.......ook krokodillen en veel mooie vogels. Enfin, nu na alle zwijn op de boot aan een glas millschake om af te kikken. En met de geleende iPad van een aardige reisgenoot Cees !!!! Ben ik heel gelukkig. groeten van alle reisnoten, met echte Hollandse namen zoals Jantjes, Mariannen, Wimmen etc. We hebben het erg getroffen. Tot hoorspel. De foto,'s van alles volgen.
M'N

• 26 Oktober 2010 - 19:13

Olga:

Wat gaaf.Dit staat bij mij bovenaan mijn lijstje Ik kijk uit naar je verslagen en de foto's. Geniet ervan. Groetjes Olga

• 26 Oktober 2010 - 20:17

Wilma:

Beste meiden,

Het klinkt allemaal weer goed wat jullie beleven..Tja, wat warm maar daar wen je weer gauw aan. Geniet lekker en benieuwd naar alle mooie plaatjes van alle "reuzen" die jullie al hebben gezien.
    hartelijke groet,
    Wilma

• 26 Oktober 2010 - 20:56

Michael:

Jully nu prat al Afrikaanse....
    1) Met een BBA ??
    2) nu na alle zwijn op de boot ??
    3) Tot hoorspel. ??
    tzal de snelvlug wel zein van uwe vingers of somsie die goeie lekkuru Kaapseweine.
    Have a good time.

• 26 Oktober 2010 - 21:33

Jack:

Hallo meiden,
    Leuk dat jullie weer samen op reis zijn en weer prachtige landschappen en dieren zien. Over dieren gesproken: jullie hebben maar 2 van de Big Five gezien, een nijlpaard hoort daar n.l. niet bij, wel een neushoorn. Ik moest even 'kniesoren'is niet erg hè?
    @Michael: je sudafrikans is dat echt? Ach ja natuurlijk, je hebt daar jaaaren gewoond.
    Maud en Marja: familie, vrienden en kennissen kijken 'verlangend' uit naar jullie ongetwijfeld prachtige foto's. Maud: die geleende iPad heeft die 3G om te kunnen mailen en internetten of is dat iets te veel van het goede, het zou wel leuk zijn!
    Liefs en groetjes,
    Jack

• 27 Oktober 2010 - 05:34

Jannie:

Hallo reizigers,

Pas op voor de krokodillen!!
    Dat is genieten de Victoria watervallen!!!!
    Prachtig. Een hele fijne tijd in Zambia.

Liefs jannie

• 27 Oktober 2010 - 07:57

Olga Heemskerk:

Drie jaar geleden zelf deze reis gemaakt en kan nu weer met jullie genieten van alle belevenissen. Maak maar veel foto's en films. Fijn dat jullie leuke reisgenoten hebben. Groetjes van Olga uit Haarlem.

• 27 Oktober 2010 - 07:58

Hetty En Ruud Blom:

Bedankt voor e-mail. Wat en belevenissen allemaal.
    Blijf vooral genieten maar pas ook op jullie zelf. Liefs van H&R

• 27 Oktober 2010 - 14:27

Rein En Rina:

Wat geweldig dat jullie weer zo genieten. We kijken uit naar de fotot's als jullie terug zijn.
    veel plezier samen.

lieve groeten Rein en Rina

• 28 Oktober 2010 - 15:05

Pamela:

Super! Op naar die andere 2 van de big 5.
    Doe de groeten terug aan alle Jantjes, Mariannen etc. Zitten er niet toevallig 2 leuke Jannen bij voor jullie? Ach, is ook niet echt nodig, jullie amuseren je ook wel zonder die "mannen".
    Tot gauw, liefs, Pamela

• 30 Oktober 2010 - 10:48

Jan:

hoi maud het gaat weer fantasties zo te lezen.ik wens jullie beiden nog veel plezier. groet1

• 01 November 2010 - 10:45

Pietertenbrink@gmail:

Dag lieverds,
    Blijf genieten van wat er nog meer aan moois uit de toverhoed komt.
    Groet uit grijzig Amstelveen
    Pieter en Henny

• 01 November 2010 - 10:56

Marja:

goed zo genieten maar.
    zou ook dat allemaal wel
    willen zien,marja

• 01 November 2010 - 12:03

Fleur:

He meiden! Klinkt weer gewldig allemaal... Dan is ons NL wel erg klein en gewoontjes. Maar ach, doe ik het ook prima mee! Wel ontzettend leuk om jullie verslagen te lezen. Ben benieuwd naar alle foto's! Tot gauw, en geniet ervan! Groetjes, Fleur

Maud

Hallo alle vrienden, familie en kennissen. Op naar de volgende spannende reis. Op 7 december stappen we weer in het vliegtuig en vliegen naar Costa Rica. Tussen 8 december en 18 december gaan we weer met z'n tweetjes op pad in Costa Rica. Op 18 december sluiten we ons aan bij de groep van Baobab en vertrekken dan via de diverse natuurparken naar Panama. Na enkele dagen gaan we weer richting het noorden en dan naar Nicaragua. Dat we veel moois zullen zien is zeker. Of we tijd over hebben om jullie te informeren moeten we afwachten. Maar.....ik heb nu een laptop mee, dus we gaan het proberen en daarbij zullen we zekere ook mooie foto's laten zien. Nog even wat voorbereiding en dan gaan we er weer op uit.

Actief sinds 13 Aug. 2009